woensdag 5 juni 2013

Zon, Cocktails en Muziek!

Eindelijk was het weer zo ver! Temperaturen boven de 20 graden. Heerlijk! Laat die zomer maar komen. En die zomer die zal gaan komen. Waarom? Omdat mijn mp3 vanaf vandaag weer vol met zomerse liedjes staat! Van die muziek waarbij  je je ogen wilt sluiten, lekker zonnend in het gras. Of waarbij je lekker op een terras aan een cocktailtje wilt beginnen. Zoveel moeite om al die liedjes te downloaden... Nu kan de zon mij toch niet meer in de steek laten? Eigenlijk had ik best wel eens aan school kunnen werken. Al die deadlines van volgende week. Pfoe. Maar goed de combinatie zon en muziek zorgen dan ook wel voor studie ontwijkend gedrag. Herken je het...? Heb ik even mazzel dat die combinatie met muziek nou net mijn huiswerk is!

Muziek terwijl het zonnetje schijnt. Dat maakt de dag voor mij altijd net iets mooier, net iets vrolijker en net iets zonniger! Nu ben ik zelf niet zo van de zomerhits van dit jaar. Ik blijf nog even bij een oude klassieker:

'This ain't nothing but a summer jam...'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten